آموزش کدنویسی و توسعه نرم افزار با استفاده از چت بات هوش مصنوعی

لیست علاقه مندی ها اشتراک گذاری:
اشتراک دوره
لینک صفحه
در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

درباره دوره

دوره آموزش پیشرفته کدنویسی و توسعه نرم افزار با استفاده از چت بات هوش مصنوعی حاوی ترفندها و راه حلهای استفاده از چت بات هوش مصنوعی Copilot را برای مقاصد کدنویسی و توسعه نرم افزار با کمترین دانش شما از کدنویسی می باشد. با فراگیری این دوره می توانید با صرفه جویی بسیار زیاد در انرژی و زمان با ارزش خود، پرتوان و با سرعت زیاد به سمت اهداف خود در برنامه نویسی حرکت کنید.

توجه کنید این آموزش ها همگی به زبان فارسی بوده و حتی تعامل و درخواستها از چت بات هم به زبان فارسی است. حتی رابط کاربری نرم افزارهای ساخته شده هم کاملا فارسی می باشد. زبان برنامه نویسی مورد استفاده در این آموزش زبان پایتون است. اما به روش مشابه می توان از چت بات برای کدنویسی به زبان های دیگر هم استفاده کرد.

در پروژه های برنامه نویسی فرایند کدنویسی و توسعه نرم افزارها که ممکن است چندین روز طول بکشد، با ترفندهای خاص تنها در عرض چند دقیقه توسط هوش مصنوعی با کمتربن خطا نوشته می شود.

توصیه می شود ابتدا دوره رایگان (لینک زیر) ما را حتما به صورت کامل بگذرانید تا دوره آموزش پیشرفته استفاده از چت بات برای شما ساده تر باشد.

آموزش مقدماتی کار با بات مکالمه یا Chat Bot

چه چیزی یاد خواهید گرفت؟

  • آموزش برنامه نویسی پایتون با کمک هوش مصنوعی
  • آموزش توسعه نرم افزار با هوش مصنوعی

محتوای دوره

پروژه کد نویسی، اصلاح و توسعه نرم افزار ماشین حساب
در این موضوع پروژه برنامه کامپیوتری ماشین حساب با استفاده از چت بات هوش مصنوعی شروع می شود که مراحل پیشرفت و توسعه آن نیز با هوش مصنوعی انحام می شود.

  • استارت پروژه و توسعه اولیه با Copilot
    13:52
  • توسعه و اضافه کردن امکانات ماشین حساب
    11:19

پروژه کدنویسی و توسعه نرم افزار محاسبه شاخص توده بدنی

پروژه کدنویسی و توسعه نرم افزار دفترچه تلفن

رتبه بندی و نظرات دانشجویان

هنوز بررسی نشده است.
هنوز بررسی نشده است.

آیا می خواهید برای همه فعالیت ها، اعلان های پوش نوتیفیکیشن دریافت کنید؟