استفاده از چت بات هوش مصنوعی در آموزش و یادگیری

لیست علاقه مندی ها اشتراک گذاری:
اشتراک دوره
لینک صفحه
در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

درباره دوره

ظهور هوش مصنوعی و تلاش برای ایجاد برنامه‌های کاربردی برای استفاده از آن موجب توسعه چت بات‌های هوش مصنوعی شده است که کاربردهای فراوانی برای آنها وجود دارد و دارای توانایی های بالقوه زیادی در انجام امور مختلف می باشند. استفاده از چت بات هوش مصنوعی در حوزه آموزش و یادگیری می تواند تحول بزرگی در آموزش ایجاد کند و به عنوان یک مکمل و ابزار کمکی در امر آموزش موجب صرفه جویی فراوان در زمان و انرژی مدرسین و یادگیرنده ها شود. همچنین با تمرین و تکرار استفاده از هوش مصنوعی می توان به صورت مستقل و مجزا از هوش مصنوعی به عنوان خودآموز برای فرایند یاددهی استفاده نمود.

در این دوره آموزشی ابتدا به بررسی تفاوت چت بات هوش مصنوعی با موتور جستجو در رابطه با یادگیری می پردایم و سپس با بررسی برخی کاربردها و مثال ها شیوه استفاده از چت بات هوش مصنوعی برای آموزش و یادگیری را شرح می دهیم.

چت بات های هوش مصنوعی گاهی از پاسخ دادن خودداری نموده و به صورت ناگهانی چت را متوقف کرده و پایان می دهند، این مورد اغلب به نحوه پرسیدن سوال و توالی معنایی سوالات شما بستگی دارد. در این دوره با مثال هایی نحوه صحیح پرسدن نخستین سوال در هر چت و چگونگی ادامه مکالمه برای حداکثر استفاده از پتانسیل آموزشی چت بات، آموزش داده می شود.

توصیه می شود ابتدا دوره رایگان (لینک زیر) ما را حتما به صورت کامل بگذرانید تا دوره آموزش پیشرفته استفاده از چت بات برای شما ساده تر باشد.

آموزش مقدماتی کار با بات مکالمه یا Chat Bot

چه چیزی یاد خواهید گرفت؟

  • تفاوت چت بات هوش مصنوعی با موتور جستجو
  • شیوه تهیه سرفصل آموزش در چت بات هوش مصنوعی

محتوای دوره

استفاده از هوش مصنوعی برای آموزش و یادگیری

  • مقدمه، تفاوت چت بات با موتور جستجو در آموزش
    13:15
  • چالش 1: آموزش منظومه شمسی به کمک هوش مصنوعی
    08:49
  • چالش 2: چگونگی یادگیری زبان پایتون به کمک چت بات
    14:07

رتبه بندی و نظرات دانشجویان

هنوز بررسی نشده است.
هنوز بررسی نشده است.

آیا می خواهید برای همه فعالیت ها، اعلان های پوش نوتیفیکیشن دریافت کنید؟