5.00
(1 رتبه بندی)

کارگاه تهیه فیلم آموزشی با موبایل

دسته بندی ها: استودیوی همراه
لیست علاقه مندی ها اشتراک گذاری:
اشتراک دوره
لینک صفحه
در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

درباره دوره

در این دوره از سایت طرح بازار نحوه تولید فیلم آموزشی توسط گوشی موبایل یا تبلت آندرویدی را فراخواهید گرفت. اگر یک گوشی یا یک تبلت آندرویدی داشته باشید بدون نیاز به رایانه و لپ تاپ به راحتی و در هر جا به کمک این دوره می توانید یک فیلم آموزشی با کیفیت و استاندارد تولید کنید.

پس از همه گیری ویروس covid-19 آموزش های مجازی مورد توجه زیادی قرار گرفت و آموزش های مدارس و دانشگاه ها و سایر مراکز آموزشی رفته رفته به فضای مجازی منتقل شد. آموزش در فضای مجازی نیاز به تولید محتوای مناسب و با کیفیت دارد. برای ارایه محتوای مناسب در شبکه های اجتماعی از جمله شبکه شاد و پیام رسان تلگرام لازم است محتوای آموزشی به صورت فیلم های استاندارد تهیه شده و به اشتراک گذاشته شود.

در این دوره نحوه تهیه ویدیوهای آموزشی با موبایل و تبلت و نرم افزارهای مورد نیاز و روش های صحیح آن آموزش داده شده است. تهیه محتوا با موبایل مزایای زیادی دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

مزایای تولید فیلم آموزشی با موبایل:

  • قابل اجرا در هر جا و مکان
  • بدون نیاز به استفاده از رایانه و لپ تاپ
  • بدون نیاز به اتصال برق
  • کیفیت نسبتا بالای صدا و تصویر
  • قابل حمل بودن و سرعت عمل
  • و …

دوره آموزشی حاضر به صورت کوتاه اما کامل نحوه تولید ویدیوی آموزشی با موبایل را توضیح داده و همه نرم افزارها و روش های مناسب را آموزش می دهد. در این دوره که 4 بخش دارد فراگیر می تواند در کمتر از یک ساعت اولین فیلم آموزشی خود را با موبایل تهیه و منتشر نماید.

محتوای دوره

مقدمات

آماده سازی

تولید فیلم از محتوای آماده

تولید محتوا و تهیه فیلم از آن

رتبه بندی و نظرات دانشجویان

هنوز بررسی نشده است.
هنوز بررسی نشده است.

آیا می خواهید برای همه فعالیت ها، اعلان های پوش نوتیفیکیشن دریافت کنید؟