طراحی خودرو با شاسی و سیستم تعلیق در نرم افزار interactive physics

در این پست نمونه ای از کاربردهای نرم افزار interactive physics را به نمایش می گذاریم. نرم افزار interactive physics جهت طراحی سازوکارهای حرکتی و پدیده های فیزیکی مورد استفاده قرار می گیرد.

در ویدیوی زیر که با نرم افزار interactive physics تهیه شده است، حرکت یک خودرو که دارای سیستم تعلیق (فنر و کمک فنر) و شاسی می باشد مشاهده می شود. همانطور که می بینیم خودرو بر روی پستی و بلندی ها حرکت نرم و روانی دارد و حرکات شدید شاسی به بدنه منتقل نمی شود که به خاطر سیستم تعلیق طراحی شده می باشد.

لازم به یادآوری است که در تصویر اجزای سیستم تعلیق پنهان شده اند تا حرکات واضح تر دیده شود.

برای استفاده از این فایل باید ابتدا نرم افزار Interactive Physics را بر روی رایانه نصب نمایید سپس فایل مربوطه را با این نرم افزار بازنمایید. نرم افزار Interactive Physics و فایل را از لینک های زیر می توانید دریافت نمایید.

دریافت نرم افزار Interactive Physics

دریافت فایل خودروی شاسی دار

آموزش نرم افزار interactive physics

اگر تمایل دارید نحوه کار با نرم افزار فوق العاده کاربردی interactive physics را فرابگیرید و بر اساس نیاز آموزشی و کاربردی خودتان پروژه هایی تعریف و طراحی نمایید، از دوره آموزشی آنلاین interactive physics که در آکادمی یک‌درس تهیه شده از طریق لینک زیر بازدید نمایید. یکی از پروژه های آموزش داده شده در این دوره “پروژه خودروی دارای شاسی و سیستم تعلیق” می باشد.

دوره آموزشی نرم افزار Interactive Physics

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *