مقایسه وزن و چگالی اجسام در نرم افزار Interactive Physics

معرفی نرم افزار Interactive Physics

نرم افزار Interactive Physics برای طراحی سازوکارهای حرکتی و شبیه سازی پدیده های فیزیکی مورد استفاده قرار می گیرد. با این نرم افزار می توان بسیاری از مفاهیم فیزیکی را بدون نیاز به آزمایشگاه واقعی یا ابزار آزمایشگاهی شبیه سازی نموده و آموزش داد. در این نرم افزار مفاهیمی مانند برخورد، سقوط، جاذبه، کشسانی و … را می توان شبیه سازی نمود.

فایل آموزشی مقایسه چگالی

در این پست فایلی را به شما معرفی می کنیم که با استفاده از آن می توان تفاوت وزن و چگالی اجسام با جنس های متفاوت را نمایش داد. این فایل با استفاده از نرم افزار Interactive Physics طراحی شده است.در این فایل یک ترازو طراحی شده و چندین گوی با اندازه یکسان اما با جنس های مختلف آماده شده است که با توجه به تفاوت در چگالی آنها، وزنشان نیز متفاوت استو با قرار دادن گوی های مختلف بر روی دو کفه ترازو و پایین رفتن کفه سنگین تر مشخص می شود کدام جنس سنگین تر است که نشان دهنده چگالی بیشتر آن است.

ویدیوی نحوه کارکرد فایل

در ادامه ویدیوی نحوه استفاده از فایل را مشاهده می نمایید.

دریافت فایل ها

برای استفاده از این فایل باید ابتدا نرم افزار Interactive Physics را بر روی رایانه نصب نمایید سپس فایل مربوطه را با این نرم افزار بازنمایید و مطابق ویدیوی فوق از فایل استفاده نمایید. نرم افزار Interactive Physics و فایل آموزشی را از لینک های زیر می توانید دریافت نمایید.

دریافت نرم افزار Interactive Physics

دریافت فایل آموزشی مقایسه وزن و چگالی

آموزش نرم افزار interactive physics

اگر تمایل دارید نحوه کار با نرم افزار فوق العاده کاربردی interactive physics را فرابگیرید و بر اساس نیاز آموزشی و کاربردی خودتان پروژه هایی تعریف و طراحی نمایید، از دوره آموزشی آنلاین interactive physics که در آکادمی یک‌درس تهیه شده از طریق لینک زیر بازدید نمایید.

دوره آموزشی نرم افزار Interactive Physics

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *